Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Het betreft hier een model 2023 die eind 2022 tenaamgesteld is
Opties en Accessoires: FMF Uitlaatsysteem , VHM Cilinderkop
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder, 2-takt |
Boring x slag | 72|72 |
Cilinder inhoud | |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, DDS multiplaat, Brembo hydrauliek |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting, X-Ring 5/8 x 1/4 |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 9 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Chrome-molybdeen stalen centrale-buis frame |
Vering voor | WP-USD Xplor 48 met preload-regelaar |
Vering achter | WP Xplor PDS schokdemper |
Remmen voor | Schijf 260mm |
Remmen achter | Schijf 220mm |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,482 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 960 |
Drooggewicht | 103,5 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | De KTM 300 EXC liep voorop in het waanzinnige ontwikkelingsritme van de hoogste niveaus van de sport Extreme Enduro. Deze behendige, lichtgewicht all-terrain-meester vreest geen obstakel en is met de komst van TPI-technologie naar belachelijke nieuwe hoogten gestegen. De verfijnde carrosserie en ergonomie maken van bewegen een genot, terwijl het frame de rijder in staat stelt om met onmiddellijke precisie een lijn te kiezen. Een innovatieve en sterke uitlaat met 3D-stempel, evenals de indrukwekkende koeling en ophanging, helpen allemaal om de nieuwe KTM 300 EXC TPI klaar te maken voor de meest extreme enduro-uitdagingen. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Steile wand" betekent: Kermisattractie waarbij waaghalzen, maar in werkelijkheid uiterst geroutineerde kermisklanten, met een motorfiets in een houten kombaan met een diameter van gemiddeld acht tot tien meter in de rondte rijden tot een horizontale positie wordt bereikt. De kunsten van de steilewandrijders variëren van zijspanrijden, met twee rijders in tegengestelde richting rijden, met losse handen rijden tot achterstevoren plaats nemen op de motorfiets. Traditioneel wordt met een oude Indian Scout uit de jaren dertig gereden. De reden dat deze oude motorfietsen nog steeds voldoen is dat voor het betreden van de steile wand nauwelijks vermogen en snelheid nodig zijn. Als extra attractie wordt bezoekers die over een motorfiets of bromfiets beschikken de mogelijkheid geboden de steile wand te berijden. Bij de valpartijen die hierbij ontstaan, wordt een ijzeren volkswet bevestigd: leedvermaak is het beste vermaak. In het Engels wordt de steile wand de wall of death genoemd
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken