Nieuwsbrief:

KTM  350 EXC F SIX DAYS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 350-exc-f-six-days
ktm - 350-exc-f-six-days
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De eerste KTM met de naam SIX DAYS kwam al in 1996 op de markt. Destijds kon de KTM 360 EXC op het gebied van veelzijdigheid nergens aan tippen. Bijna 30 jaar later neemt de 2025 KTM 350 EXC-F SIX DAYS het stokje over om die trend voort te zetten. Met een toonaangevend frame, gesloten cartridgevering, een nieuwe carrosserie en een vernieuwd vermogen om mee te dingen naar de overwinning, blijft de 2025 KTM 350 EXC-F SIX DAYS de te kloppen machine. De highlights van het 2025 KTM EXC SIX DAYS RANGE zijn:

ORANJE GLANZEND FRAME
FRAMEBESCHERMINGSSET
SPECIFIEK ZADEL VOOR ZES DAGEN
KAARTKEUZESCHAKELAAR
TRACTIECONTROLE
VERSNELLINGSPOOK
6DAYS MERKONDERDELEN
ORANJE GEANODISEERDE CNC BEWERKTE KROONPLATEN
ORANJE TREKKER VOOR VOORAS
SEMI-ZWEVENDE REMSCHIJF VOOR
MASSIEVE ACHTERREMSCHIJF
VEILIGHEIDSKABEL ACHTERREM
SUPERSPROX STEALTH ACHTERTANDWIEL
STEUNPLAAT
RADIATOR VENTILATOR
METZELER 6 DAYS EXTREME BANDEN


www.vos-oss.nl | 0412 66 77 22 | Officieel KTM Dealer!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Vos Oss Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion