Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE - 2023

Garantie: Ja
18938 Km
ZWART
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Allroad -> all action! De KTM 390 Adventure combineert allroad veelzijdigheid en bewezen betrouwbaarheid met realistische prestaties en is ontworpen om nieuwe horizonnen te verkennen. Rally-geïnspireerde looks, pittige prestaties en ongeëvenaarde handling.

Origineel Nederlandse motor en heeft aantoonbaar zijn grote beurt met klepspelingcontrole reeds gehad. Ingeruild door de 1e eigenaar en origineel Nederlands.

Deze motor is uitgevoerd met :
- Skidplate
- Korte Kentekenplaathouder
- Givi Monokey bagagerek
- Bobbins
- Handkappen
- Drupellader aansluiting
- Windscherm
- ABS remsyteem
- Rijmodi Street/offroad

Technische info:172kg/ 32 kw/ 373 cc/ 1 cilinder
Garantie: 3 maanden Topmoto

Kernwoorden: 390 Adventure/ 390-Adventure/ 390Adventure/ Allroad/ Enduro

Wij houden niet van verrassingen achteraf, daarom werken wij met all-in prijzen. Zo koop jij jouw droommotor met een goed gevoel en zekerheid. De geadverteerde verkoopprijs is inclusief:
- TopMoto garantie
- Afleverbeurt*
- Rijklaar- en Tenaamstellingskosten
- Tank minimaal half vol
- Gratis 10 dagen allrisk verzekering (motorscooters in overleg)
- Financiering mogelijk via diverse aanbieders
- Bezorging door heel Nederland voor € 155 (Waddeneilanden in overleg)
- Proefrijden is uiteraard mogelijk. Al onze motoren zijn tot showroomconditie gewassen en gepoetst, een proefrit is mogelijk bij intentie tot aankoop.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer daarom voor aankoop van een motorfiets goed de zaken zoals accessoires en opties die voor u belangrijk zijn.
* Afleverbeurt volgens fabrieksspecificaties, slijtagedelen worden indien nodig vervangen; 3.000 km vrij van regulier onderhoud.

TopMoto Apeldoorn is al sinds 2008 dé Yamaha dealer voor Midden- en Oost Nederland. TopMoto staat voor:
• Full service motorspeciaalzaak van Apeldoorn | One Stop Shop concept
• Yamaha Exclusief dealer
• Grote voorraad A-merk occasions
• Motormode via Voordeelhelmen | Great riding gear voor iedereen
• Professionele werkplaats voor alle merken
• Uitgebreide hulp bij onderdelen en accessoires
• Hulp bij schade van taxatie tot herstel
• Motorverhuur via Motoshare
• GIVI Premium dealer | Choose your attitude
• BOVAG en RDW gecertificeerd
• Voor de motorrijders – gerund door motorrijders!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TopMoto Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion