Nieuwsbrief:

KTM  390 ADVENTURE - 2021

Garantie: Ja
21900 Km
Wit
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
ktm - 390-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
###TE KOOP ### 

ALL ROAD KTM ADVENTURE 390 ZGAN

KTM  Adventure 390 21900 km bj 2021
zeer mooie A2 motor met
Kleuren tft scherm
Led koplamp
instelbare vering
bochten ABS
Tracion Controle
radiateur beschermer en wheel striping
etc etc

de motor verkeerd in nieuwstaat
Remblokken luchtfilter banden etc  is allemaal gecontroleerd en zgan
nieuwe olie en oliefilter
nieuwe remolie
De tank is vol dus opstappen en rijden.
Dit alles voor de aantrekkelijke prijs van  € 5285.-


Bezichtiging op afspraak
7 dagen in de week
Inruil bespreekbaar
Financieering mogelijk
Dagelijks bereikbaar onder nummer.tel 0653831649
Bij geen gehoor spreek in en ik bel terug.
of stuur een whats app
Mail wordt dagelijks bekeken
mvg 3D Motoren




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
3D Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1992 - Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS.
© 2000 - 2025 Motoroccasion