Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE ABS - 2014

Garantie: Ja
10307 Km
Oranje
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
ktm - 390-duke-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

KTM 390 Duke 

Bouwjaar: 2014
Kilometerstand: 10.703
Garantie: Ja 6 maand 

Nederlandse motorfiets afkomstig van de 2e eigenaar. Mooie nette originele KTM ! 

Onderhouds historie is compleet en voorzien van: 
* Nieuwe set Pirelli Rosso 3 banden 
* Nieuwe ketting set 
* Olie en olie filter vervangen 

Direct rijklaar zonder onderhoud kosten !  

Opties en accessoires: 
* SH 29 Topkoffer ( originele dragers er bij ) 
* Val beugels 

geschikt voor 35KW A2 rijbewijs 
 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Beekman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion