Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Opties en Accessoires: Tanktas, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | LC8c 2-cillinder, 4-takt, parallel twin |
Boring x slag | 88|65.7 |
Cilinder inhoud | 799 |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 105|77| |
Max. koppel | 87|8000 |
Koppeling | PASC™ Mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting, 520 X-ring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Chroom-molybdeen-staal frame |
Vering voor | WP 43 mm omgekeerde voorvork |
Vering achter | WP schokdemper met voorspanningsregelaar |
Remmen voor | 4-zuiger Radiaal gemonteerde remklauw, 300mm schijf |
Remmen achter | 2-zuiger remklauw, 240mm remschijf |
Voorband | Maxxis Supermaxx ST |
Achterband | Maxxis Supermaxx ST |
Wielbasis | 1.475 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 825 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | Zwart, Oranje |
Beschrijving | The KTM 790 DUKE is devastatingly accurate. The agility you`d expect from a single, blended with the meaty punch of a twin. It carves corners with pinpoint precision, boasting the all-new 799 cc LC8c parallel twin motor nestled into one of the lightest and most compact chassis around. The KTM 790 DUKE is all about being fast where it counts – in the corners. Dynamically flicking from one bend to the next, putting you in the heart of the action and not on the sidelines. |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, Triumph en Piaggio.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
| Eibergen, Gelderland |
| 0545-477404 |
Wist u dat: In de motortaal "Lead Wing" betekent: Bijnaam voor de Honda GoldWing. De GL1000 GoldWing van Honda betekende een sensatie toen hij in oktober 1974 werd geïntroduceerd op de IFMA-motorshow in Keulen. Niet alleen door zijn massieve uitstraling en enorm gewicht van 260 kilogram, maar ook door de watergekoelde viercilinder Moxermotor en andere technische bijzonderheden, zoals een tank die onder het zadel is geplaatst. De motorfiets heeft een reputatie verworven als betrouwbare, comfortabele en soepele toerbuffel. Er bestaat waarschijnlijk geen andere motorfiets waarover de meningen zo verdeeld zijn. ‘You hate it or you love it’, zeggen de Engelsen; een middenweg bestaat niet. GoldWinghaters spraken al snel over de Lead Wing (de loden vleugel). Aan de andere kant zijn er motorrijders die bij de GoldWïng zweren, getuige de vele (grote) clubs die momenteel rond dit merk bestaan. Vooral in de Verenigde Staten werd de GoldWing binnen korte tijd een doorslaand succes. Hoe dan ook, de GoldWing is de motorfiets met de meeste (ongunstig klinkende) bijnamen uit de geschiedenis van de motorfiets, zoals: halve auto, Scania en touringcar op twee wielen. Door de jaren heen werd de motorfiets voortdurend verbeterd. De huidige GoldWing heeft een zescilinder krachtbron en was de meest luxueuze toerfiets.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken