Nieuwsbrief:

KTM  SX-E3 - 2024

€ 3.495,- € 4.575,-
Garantie: Nee
0 Uur
Oranje
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
ktm - sx-e3
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Gloednieuwe KTM SX-E 3 modeljaar 2024 – direct uit voorraad leverbaar!

Specificaties:

  • 100% elektrisch – stil, krachtig en milieuvriendelijk

  • Perfect instapmodel voor jonge rijders

  • 3 kW elektromotor met direct vermogen

  • Lithium-ion accu, goed voor ca. 2 uur rijplezier (afhankelijk van gebruik)

  • 6 rijmodi – ideaal voor beginners én gevorderden

  • Verstelbare zithoogte

  • Hydraulische schijfremmen voor én achter

  • WP-ondervering (voorvork en achterschokdemper)

  • Oplaadtijd: ca. 60 minuten tot 80% (snellader optioneel)

Waarom de SX-E 3?
De KTM SX-E 3 is speciaal ontwikkeld voor jonge rijders die de overstap willen maken naar offroad rijden. Stil, onderhoudsarm en met veilige afstelmogelijkheden – perfect voor beginnende crossers.


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion