Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 DAYTONA - 1992

Garantie: Ja
4999 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
moto-guzzi - 1000-daytona
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1992
Garantie: TLM'S Historical Racer

Dit is jouw kans om een stukje
motorhistorie te kunnen bezitten, want
onze authentieke Moto Guzzi BOTT racer
gaat in de verkoop! Je kent hem
waarschijnlijk nog wel uit de
roemruchte BOTT (Battle Of The Twins)
klasse eind jaren '90, waar coureur
Peter Jansen er ongelooflijk snel mee
was en velen het nakijken gaf. Deze
volbloed racer is ontstaan uit de
jarenlange samenwerking tussen de
legendarische Italiaanse motorcoureur
en Moto Guzzi dealer uit Forli Sergio
Valentini en onze eigen Teo Lamers,
samengekomen in het LAVA Guzzi
racingteam. Hoe bijzonder dit is?
Kijk maar eens in het Moto Guzi
museum, waar een vroegere LAVA Guzzi
tussen de klassiekers staat. Qua
frame is de Daytona het uitgangspunt
geweest, maar verder is alles
doorontwikkeld, aangepast en absoluut
uniek te noemen. Er zit zelfs nog een
geldig kenteken bij.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion