Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 LE MANS ULTIMA EDIZIONE - 1993

Garantie: Ja
38637 Km
ROOD
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
moto-guzzi - 1000-le-mans-ultima-edizione
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 1993
Garantie: Geen Garantie

Deze mooie Moto Guzzi Le Mans Ultima
edizione is een van de laatste serie
van de legendarische motoren. Van deze
motor zijn maar 100 stuks gemaakt
waarvan dit nummer 6 is. Dit is de
motor voor een echte liefhebber. Wij
leveren deze motor gezien de leeftijd
zonder garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1921 - De eerste BigTwins, een V-Twin met 1200cc, wordt op de markt gebracht. In de JD en FD modellen is een grote keuze aan accessoires verkrijgbaar zoals verlichte tellers, passagierszadel en een claxon. Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1921, twee jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion