Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1200 BREVA ABS - 2008

Garantie: Ja
35171 Km
ROOD
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ervaar Italiaanse elegantie en karakter op zijn best met deze schitterende Moto Guzzi Breva 1200 uit 2008! Deze motorfiets belichaamt de passie voor rijden en biedt een unieke combinatie van stijl, prestaties en rijeigenschappen.

De Moto Guzzi Breva 1200 is voorzien van een krachtige 1.151cc V-twin motor die zowel krachtig als responsief is. Of je nu bochten pakt in de bergen of ontspannen door de stad rijdt, deze motorfiets levert moeiteloos vermogen.

Het opvallende rode kleurenschema en het tijdloze ontwerp maken deze Breva tot een echte blikvanger. Met zijn comfortabele zitting, verstelbaar windscherm en bagagedrager is deze motorfiets perfect geschikt voor lange toertochten.

Deze specifieke Moto Guzzi Breva 1200 uit 2008 heeft 35.180 kilometer op de teller en is goed onderhouden. Hij is klaar om je jarenlang rijplezier te bieden, of je nu een doorgewinterde rijder bent of net begint met motorrijden.

Dit is je kans om een stukje Italiaanse motorfietserfenis te bezitten. Aarzel niet, neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over deze Moto Guzzi Breva 1200 en maak een proefrit om de unieke charme van Guzzi zelf te ervaren!
  • _____________________________________________
    Deze motor wordt u aangeboden door Joppen Motoren.
    Wij zijn al sinds 1978 dé fullservice motorspeciaalzaak voor zowel gebruikte als nieuwe motoren. Mocht u interesse hebben in het inruilen van uw motor neem dan eens contact met ons op via 040 206 2033, wij ruilen alle merken en type motoren in.

    Bij zowel inkoop als inruil bieden wij een eerlijke prijs voor uw motor en zorgen voor directe betaling en vanzelfsprekend ook voor de vrijwaring van uw kenteken!

    Mocht de aanschafprijs of het bij te betalen bedrag (net) te hoog zijn voor uw budget? Wij vinden het niet meer dan normaal om het u mogelijk te maken om het totaalbedrag of restbedrag in termijnen te betalen.

    De beste ervaring krijgt u, zoals u zelf wel zal weten door middel van een proefrit. Bel ons vooraf even op en wij zorgen ervoor dat u, op een voor u gewenst tijdstip, de betreffende motor kunt uitproberen.

    Volg ons op Facebook, Instagram en LinkedIn en ben als één van de eerste op de hoogte van onze recentste en belangrijkste informatie. Ook onze website is altijd up-to-date met de laatste voorraad motoren, nieuwsberichten, evenementen en acties: www.joppen.nl.

    Geïnteresseerd? Neem contact met ons op of stuur ons uw gegevens zodat wij met u contact op kunnen nemen. Wij vertellen u alles wat wij weten over de motorfiets zodat u weet wat u koopt.

    Meer foto's kunt u vinden op onze website www.joppen.nl als ook extra informatie omtrent garantie en afleverbeurt en bijbehorende kosten.

    Joppen Motoren
    Strijperdijk 3D
    5595XM Leende
    T. 0402062033
    E. info@joppen.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joppen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geďntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion