Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  CALIFORNIA 1100 - 1997

Garantie: Nee
60835 Km
Blauw Wit
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
moto-guzzi - california-1100
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Moto Guzzi California III bouwjaar 1997 60835 km.
In nette staat met valbeugels, windscherm, sissy bar en koffers.

Inruil/ inkoop alle merken motoren
Halen en brengen door heel Nederland
Correcte en veilige afhandeling bij u aan de deur of bij ons bedrijf
Direct contant geld of via bank
Direct een vrijwaringbewijs (RDW erkend)
Onderhoud en reparatie alle merken motoren
80 occasions op voorraad
Goed bereikbaar: 0113- 220426 of 06-20023045 info@gerritsmotoren.nl


www.gerritsmotoren.nl ook voor ons actuele aanbod.
 
Gerrits Motoren
Verrijn Stuartweg 45
4462 GE Goes

 
  • Wij bieden bij iedere motor 10 dagen gratis verzekering aan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gerrits Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion