Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2008

Garantie: Ja
42500 Km
Rood, zwart
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Origineel Nederlandse motorfiets! Hele mooie en kwalitatieve Moto Guzzi Stelvio 1200 met karakter. Heerlijke 2 cilinder met veel koppel.

Bouwjaar: 2008
Tellerstand: 44338
Sleutelset: Compleet

Extra's:
  • Handvatverwarming
  • Vario windscherm
  • Valbeugels
  • Zijkoffers 
  • Hugger
Motor is in goede staat van onderhoud en heeft recentelijk een grote beurt gehad.

Het volgende is vervangen:
  • Remvloeistoffen
  • Cardan olie
  • Motorolie
  • Filters
  • Versnellingsbakolie
  • Accu
Kortom deze motorfiets staat klaar voor jou, neem nu contact op.

Prijs €6200 incl 6 maanden garantie! (afleverbeurt met nieuwe achterband €250.-)
Incl gratis tenaamstellen
Incl 14 dagen gratis allrisk verzekering

Meer foto's volgen

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion