Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO PFF - 2024

Garantie: Ja
1564 Km
NERO VULCANO
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
moto-guzzi - stelvio-pff
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onze demo gaat in de verkoop.
In een nieuwstaat verkerende Moto Guzzi Stelvio PFF (Rider Assistance Solution) in de kleur Nero Vulcano.

1e Tenaamstelling: 05-2024
Km.stand: 1564 km

Deze motorfiets wordt geleverd incl. de resterende fabrieksgarantie tot 02-05-2026

Moto Guzzi Stelvio biedt ABS in bochtentraction control, volledige LED-koplampencruise control en introduceert PFF Rider Assistance Solution®-technologie, een rijassistentieplatform dat de veiligheid en het plezier op de weg vergroot
Forward Collision Warning
Waarschuwing voor voorwaartse botsing om potentiële botsingen met objecten of andere voertuigen te identificeren en deze te signaleren via signalen op het display van de motor.

Blind Spot Information System
Detecteert voertuigen in de dode hoek binnen 30 meter en geeft waarschuwingen op het display en de achteruitkijkspiegels.

Lane Change Assist
Detecteert mogelijke botsingen met voertuigen die van de zijkant of van achteren komen bij het wisselen van rijstrook en geeft dit aan op het display en de achteruitkijkspiegels.

De Stelvio is uitgerust met een geavanceerd technologisch pakket met geavanceerde functies zoals ABS in bochten en tractiecontrole, Full LED-verlichtingCruise Control, een 5-inch kleurenscherm en vijf aanpasbare rijmodi, waaronder een off-road modus.

De Stelvio is ontworpen om u het beste uit elke rit te laten halen en dankzij zijn mogelijkheden uw horizon zonder grenzen te verbreden21 liter tank met een actieradius van ruim 400 km . In de kern staat destalen buisframe dat het hanteren van de motor vergemakkelijkt, waardoor het optimale compromis daartussen wordt verkregenbehendigheid en stabiliteit.

De Stelvio wordt aangedreven door de innovatieve Moto Guzzi V-Twin "Compact Block" Euro5+ motor, compleet met cardanaandrijving. De prestaties vullen het ontwerp perfect aan dankzij de 1.042 cc motor, die een maximumvermogen levert van 115 pk bij 8.700 tpm en een maximumkoppel van 105 Nm bij 6.750 tpm.

Wij zijn officieel dealer van Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion