Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III STONE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
MATGRIJS
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
moto-guzzi - v-7-iii-stone
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

Kom nu proefrijden op onze demo! De V7
IV Stone combineert klassieke looks
met een geweldige rijervaring en
extreem goede hanteerbaarheid;
uitgerust met een 853cc V-Twin welke
65 PK & 73 Nm levert, gekoppeld aan
een zijdezacht schakelende zes
versnellingsbak en een onderhoudsvrije
cardanaandrijving. Daarnaast behoren
ABS, Traction Control,
versnellingsindicator, LCD scherm, LED
verlichting en Brembo remmerij tot de
standaard uitrusting. Deze motor kan
ook als A2/35 Kw uitvoering geleverd
worden. Standaard wordt de motor
geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie,
welke tegen meerprijs uit te breiden
is naar in totaal 4 jaar. Er is een
ruime keuze aan accessoires
beschikbaar, zoals o.a. diverse
bagagesystemen, bagagerek, valbeugels,
ruitjes etc. Heb je interesse? Bel ons
voor een proefrit en/of offerte. Tot
snel!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2024 Motoroccasion