Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2023

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor   Dwarsgeplaatste 90° V-twin met twee kleppen per cilinder.
Koeling   Lucht.
Cilinderinhoud853 cc Boring x slag84 x 77 mm
Max vermogen aan de as65 pk (47,8 kW) - 6.800 toeren/min (ook beschikbaar als 35 kW-versie voor besturing met A2-rijbewijs)
Max koppel aan de krukas73 Nm - 5.000 toeren/min
HomologatieVolgens Multirichtlijn Euro 5
Emissies119 g/km (CO2)
Verbruik4,9 l/100 km
Versnellingsbak6 versnellingen
Brandstoftank21 l (4 l reserve)
Hoogte van zadel780 mm
Droog gewicht203 kg
Massa in rijklare toestand223 kg (in overeenstemming met Verordening (EU) 168/2013, met alle vloeistoffen, de standaarduitrusting en brandstoftank gevuld tot minimaal 90% van de nuttige inhoud).
Voorste ophangingHydraulische telescoopvork Ø 40 mm.
Achterste ophangingTwee-armige achterbrug met twee schokdempers met instelbare veervoorspanning
VoorwielSpaakwiel, 18" 100/90
AchterwielSpaakwiel, 17" 150/70 Voorrem
Zwevende roestvrijstalen schijf Ø 320 mm, Brembo-remklauw met 4 gedifferentieerde en tegenoverliggende zuigers.
AchterremRoestvrijstalen schijf Ø 260 mm, zwevende remklauw met twee zuigers.
UitrustingenLED-richtingaanwijzers en remlicht, MGCT Moto Guzzi tractiecontrole, standaard tweekanaals ABS.
KleurengammaBlu Formale (blauw), Grigio Casual (grijs).





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Motorzaak
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion