Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2024

€ 11.350,- € 11.795,-
Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om het nieuwe model V7 V Special. Direct uit voorraad leverbaar!
Kom proefrijden op ons demo model.

Vergeleken met de vorige versie is de nieuwe aanwinst van Mandello over het algemeen completer qua uitrusting en toont meer volwassenheid, wat ook duidelijk is aan de esthetische impact van de grotere motor, die opvalt door zijn royale uitlaatpijpen in een andere lay-out; het uitzicht vanaf de achterkant benadrukt de grotere cardan-eindaandrijving en het bredere achterwiel, evenals het robuustere paar Kayaba-schokdempers. De stijlvolle zijpanelen zijn nieuw, net als het kortere achterspatbord, elementen die, samen met het nieuwe uitlaatsysteem, de nieuwe 'acht en een half' een vernieuwde en meer verleidelijke look geven.

Er zijn veel nieuwe functies geïntroduceerd om de stabiliteit en het comfort te verbeteren, waardoor de bediening van de Moto Guzzi-bestseller ongewijzigd blijft. Het frame is geëvolueerd met de toevoeging van stalen elementen rondom het balhoofd, terwijl het nieuwe paar schokdempers met grotere veerweg en het nieuwe tweeledige zadel voor meer comfort zorgen. Met hetzelfde doel voor ogen wordt een gloednieuwe voetsteun voor de berijder gebruikt.

Moto Guzzi V7 Stone heeft het nieuwe, volledige LED-lichtsysteem met de koplamp inclusief DRL in de vorm van de Moto Guzzi Eagle, terwijl het nieuwe instrumentenpaneel perfect aansluit bij het uiterlijk van een minimalistische motorfiets, volledig digitaal met een ronde wijzerplaat. Ook de aluminium velgen, in de sportieve stijl die de Stone kenmerkt, zijn nieuw; de achtervelg is voorzien van een bredere 150/70 band.

De V7 Special behoudt het elegante analoge instrumentenpaneel met dubbele wijzerplaat (snelheidsmeter en toerenteller) en de ultraklassieke spaakvelgen.

De V7 zal ook beschikbaar zijn in een versie met gereduceerd vermogen, in overeenstemming met de Europese A2-rijbewijsbeperkingen en daarmee ideaal voor nieuwe Guzzisti. De nieuwe V7 wordt ook standaard geleverd met instelbare MGCT-tractiecontrole (die ook kan worden uitgeschakeld).

  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten

Opties en Accessoires:
ABS,
analoge tellers,
Spaakvelgen,
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion