Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 STONE - 2019

Garantie: Ja
22983 Km
MATGRIJS
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
moto-guzzi - v-7-stone
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2019
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze V7 III Stone is standaard
uitgerust met ABS en een 6-bak.
Daarnaast voorzien van een grote ruit,
voorvalbeugel, bagagerek en een laag
comfortzadel. Wij verkopen deze
heerlijk sturende en klinkende V7 III
inclusief 12 maanden garantie.
Helemaal startklaar voor een nieuw
avontuur!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion