Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS
MV Agusta DRAGSTER 800 RR in
ABSOLUTE Topstaat.
AFKOMSTIG VAN DE 1e EIGENAAR !!
Bouwjaar: 2021
kmstand: 7.540
Complete onderhoudshistorie aanwezig, volledige MV Agusta documentatie aanwezig.
Meerprijs JVL Blok garantie per 3 maanden €250,-
Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.
Opties:
- ABS
- Gear indicator
- Quickshifter
- Rijmodus instelbaar
- Highsider bar end spiegels
- LED dagrijverlichting
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Tractiecontrol
- Wheelie control
- Kentekenplaathouder boven het wiel
Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.
Stap in de wereld van Italiaanse passie en pure adrenaline met deze MV Agusta Dragster RR. Deze naked bike biedt niet alleen een agressieve en onderscheidende look, maar ook indrukwekkende prestaties dankzij de
krachtige driecilindermotor. De Dragster RR combineert ultieme wendbaarheid met een stijlvol design dat overal de aandacht trekt. Elke rit voelt aan als een race-ervaring met dit beest op twee wielen.
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.
BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!
JVL Motors
Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3- cilinder, 4 takt, 12-kleppen |
Boring x slag | 79|54,3 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 13,3:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | 125|92|11,600 |
Max. koppel | 81|8,600 |
Koppeling | Nat, Multiplaat |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16,6 |
Topsnelheid | 245 |
ABS | |
Frame | ALS stalen trellis frame |
Vering voor | Marzocchi upside down, telescopisch hydraulische vork met verstelbare compressiedemping en externe veerpreload |
Vering achter | Progressieve Sachs, enkele schokdemper met rebound en compressie, verstelbare veer |
Remmen voor | Dubbel zwevende schijf 320mm, Stalen remschijf |
Remmen achter | Enkele stalen schijf 220mm |
Voorband | 120/70 - ZR 17 M/C (58 W) |
Achterband | 200/50 - ZR 17 M/C (75 W) |
Wielbasis | 1,380 |
Lengte | 2,060 |
Breedte | 825 |
Hoogte | |
Zithoogte | 811 |
Drooggewicht | 167 |
Leverbare kleuren | Pearl Ice White, Matt Black |
Beschrijving | MV Agusta Dragster 800RR 2020 nieuw leverbaar in de kleuren: Night Grey/Solar Beam/Metallic Carbon Black en Ice Pearl White/Neon Green/Metallic Carbon Black
The street fighter, Muscular and Mean.
140pk 88NM en een droog gewicht van 168kg zijn fantastische cijfers.
EAS ofwel de elektronische quickshifter (up & down) zit standaard in het pakket.
MVICS is het elektronica pakket aan boord van een MV Agusta die ride by wire, 8 voudig traction control, 4 rij modussen en ABS mogelijk maakt.
Bosch 9 Plus with RLM ABS systeem zorgt ervoor dat het achterwiel niet omhoog komt tijdens het remmen om maximale vertraging te realiseren.
Bij elke MV Agusta heb je high-end vering en demping van Sachs en Marzocchi en remmerij van Brembo.
Elke MV wordt ook nog eens geleverd met hoge kwaliteit Pirelli banden.
MV Agusta staat voor perfecte styling en rij eigenschappen!
3 jaar garantie biedt MV Agusta op hun motorfietsen.
|
JVL Motors is een jonge en zeer gemotiveerde handelsonderneming dat zich richt op de inkoop & verkoop van jong gebruikte motoren met een gevarieerde en snel wisselende voorraad.
Wij hebben ons gespecialiseerd in het “Naked” bike segment met een voorliefde voor de Kawasaki & Yamaha motoren. Door de jaren heen hebben we vele contactpunten opgebouwd in binnen -en buitenland waar wij onze motoren met de grootste zorg inkopen. Wij kunnen ook op zoek gaan naar een voertuig dat aan uw wensen voldoet!
Wij streven ernaar om altijd de beste prijs/kwaliteit verhouding te kunnen bieden. Wij werken met scherpe All-in prijzen, dit houdt in dat de getoonde prijzen altijd inclusief een algehele controle & afleverbeurt zijn.
Bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een voor u gewenst tijdstip. Wij werken op afspraak dus graag even bellen om teleurstelling te voorkomen!
Wij zijn gevestigd in Tilburg.
 | Udenhout, Noord-Brabant |
 | 06-41701543 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken