Nieuwsbrief:

PIAGGIO  BEVERLY 400 - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Bianco Luna, Blu Oxygen, Grigio Cloud
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
piaggio - beverly-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In zijn versie met HPE 400cc-motor wordt de Beverly een unieke combinatie van kracht en stabiliteit. De sportieve eleganite van het voertuig wordt benadrukt door de standaard frontkuip en speciale dubbele uitlaat, terwijl dankzij de grote wielen en de standaard Piaggio MIA-applicatie van de Beverly 400 cc het rijden een nieuwe dimensie krijgt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website

Wilt u het rijden op een Piaggio Beverly ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00 en op zaterdag van 9:00 t/m 16:00.
maandag/dinsdag open op afspraak.

Euromotor Hoevelaken is de Vespa / Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland. U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, occasions, onderdelen, accessoires, kleding en helmen.haal/bezorg service.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2024 Motoroccasion