Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Diverse
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
piaggio - mp3-400-hpe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Onnavolgbaar en nog geavanceerder\r\n

Efficiëntere Euro 5-motor, keyless-systeem, volledige LED-verlichting, een nieuw remsysteem en het grootste TFT-kleurendisplay in het segment van driewielscooters. De nieuwe Piaggio MP3 400 cc hpe combineert de nieuwste technologische vooruitgang met een moderner en sportiever design en biedt veelzijdigheid en rijplezier zonder compromissen. De MP3 was de eerste driewielscooter, een uitvinding die Piaggio in de loop der jaren is blijven perfectioneren en die vandaag een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de stedelijke mobiliteit inluidt.
Ruimte voor comfort.

Geperfectioneerde motoren

Een 400 cc hpe Euro 5 motor vormt het hart van de nieuwe Piaggio MP3 serie. De motor is volledig opnieuw ontworpen om de prestaties te verhogen, trillingen te verminderen en het brandstofverbruik nog efficiënter te beheren.

Rijden is een waar genoegen

Piaggio heeft de meest recente innovaties samengebracht om de ultieme rijervaring te creëren: een keyless-systeem voor een snelle en gemakkelijke start, opbergvak in het instrumentenbord met USB-poort, een grote opbergruimte onder het zadel met handige verlichting en een 7" TFT-kleurendisplay, het grootste in het segment van driewielscooters.

 

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief garantie, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Middenbok, opbergruimte, USB lader




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion