Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 500 LT - 2020

Garantie: Ja
13795 Km
BLACK
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
piaggio - mp3-500-lt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2020

Ben jij op zoek naar een praktische, comfortabele én veilige motorscooter waarmee je moeiteloos door het verkeer beweegt?

Dan is deze Piaggio MP3 500 LT de perfecte keuze!



Dankzij zijn unieke 3-wiel ontwerp biedt deze MP3 extra stabiliteit, ook bij nat weer of in de stad. En het mooiste?

Je mag hem rijden met een autorijbewijs (B), mits behaald voor 19 januari 2013!


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op straat motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion