Nieuwsbrief:

RIEJU  MR 250 RACING - 2024

€ 8.200,- € 9.900,-
Garantie: Nee
Nieuw
GROEN ZWART
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
rieju - mr-250-racing
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Wij hebben een Rieju MR 250 Racing omgebouwt tot crosser 
- Simpele stuur bediening 
- Dunlop Geomax Banden 
- Cross nummerschild 
- Excel wielen 
- KYB Vering 

Wilt u nou ook een kwalitatief goede crosser met uitstekende prestaties, voor een goede prijs sla dan uw slag.
Deze 250 2takt doet niets onder alle andere merken. A kwaliteit afgemonteerd.


€8200.- Rijklaar inclusief BTW NORMALE PRIJS €9900.-

2 Jaar fabrieksgarantie
B.T.W. motor (aftrekbaar voor ondernemers)
Inruil mogelijk
Wilt u meer informatie neem dan contact op met : 06-55533983 of 0314-631080

Motor

  • Motor                            2-takt Eencilinder, vloeistofgekoeld
  • Cilinder inhoud           249,5 cc
  • Boring x slag                72 x 72 mm
  • Starter                           Kickstarter (nieuwe hendel) en elektrisch
  • Ontsteking                    Elektronisch – Euro5
  • Versnellingsbak          6 versnellingen versnellingsbak met voetbediening
  • Carburateur                 KehinPWK38
  • Koppeling                    Multidisc in oliebad. Magura koppelingspomp
  • Inlaat systeem            Directe membraanklep VForce 4
  • Uitlaat                          Oxa

Chassis

  • Frame                          Middenframe in chroom-moly-stalen frame
  • Subframe                    Aluminium
  • Achterbrug                 Aluminium en koppelingssysteem
  • Voorvork                    KYB ø48 mm, AOS-systeem, gesloten cartridge
  • Schokdemper            Schokdemper met gastank KYB
  • Stuur                           Neken Variabele diameter
  • Bodywork                   Onbreekbaar kunststof

Wielen

  • Velg – band                Voorzijde: Excel 1.6 x21 – 90/90 – 21 M/C 54R Michelin Enduro Medium F TT
  • Velg – band                Achter: Excel 2,15 x 18 – 140/80 – 18 70R Michelin Enduro Medium R TT
  • Type velg                   Excel velg, aluminium gestraald

Remmen 

  • Voor rem                    Nissin Remklauw voor; NG Schijf Ø260 mm
  • Achterrem                  Nissin Remklauw achter; NG Schijf Ø220 mm

Dimensies 

  • Dimensies                 Lengte x breedte x hoogte: 2145 x 810 x 1235 mm
  • Wielbasis                   1.480mm
  • Brandstof                  9,8 L
  • Droog gewicht          105 kg
  • Buddyhoogte            950 mm

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Overveld Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion