Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  BEAR 650 - 2025

Nieuw
Two for Nine
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
royal-enfield - bear-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Maak kennis met de Royal Enfield Bear 650, een motorfiets die retro charme en moderne kracht combineert. Gebaseerd op de Interceptor 650, is deze scrambler geïnspireerd door de iconische overwinning van Eddie Mulder tijdens de Big Bear Run van 1960. Met een opvallend scrambler-ontwerp, een 650 cc parallelle tweecilindermotor, en indrukwekkende bodemvrijheid van 184 mm, staat deze motor voor avontuur, stijl en kracht.

Ontdek de kracht van de Royal Enfield Bear 650

Aangedreven door de bekende 650 cc tweecilindermotor, levert de Bear 650 een robuuste 47 pk en 56,5 Nm koppel. Het innovatieve 2-1-uitlaatsysteem verhoogt de powerband, terwijl de motorfiets licht blijft dankzij de enkele uitlaatdemper. Deze eigenschappen zorgen voor ongekende prestaties en een soepele rit, zowel op straat als op ruigere paden.

Pure Scrambler-DNA: De Stijl en Kracht van de Bear 650

Met een iconisch scrambler-uiterlijk, retrobanden, een gecontoureerd zadel, en een opstaande zadelbeugel biedt de Bear 650 alles wat je zoekt in een scrambler. Verkrijgbaar in drie kleurstellingen – Petrol Green, Golden Shadow, en de Two Four Nine special edition – roept deze motorfiets de nostalgische energie van de Californische woestijn op.

De Royal Enfield Bear 650: Voor de Motorrijders die Vertrouwen.

De Bear 650 is ontworpen voor motorrijders die hun eigen weg willen vinden. De Showa vering, grotere bodemvrijheid en uitschakelbaar ABS maken deze motor perfect voor zowel off-road als stadsgebruik. Met een breed stuur en comfortabele voetsteunen biedt de Bear 650 niet alleen stijl, maar ook uitstekende rijprestaties en vertrouwen op elk terrein.

Beschikbare kleuren:

Golden Shadow ( € 9.499,-)

Petrol Green ( € 9.399,-)

Two Four Nine ( € 9.599,-)

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorging door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Royal Enfield
Model Bear 650
Kleur Two Four Nine
Segment Retro
Cilinderinhoud 648 cc
Kilometerstand 0 km
Bouwjaar Nieuw
Garantie 36 Maanden
Afleveringskosten
Adviesprijs incl. 21% BTW en BPM:
€ 9.299,-
Prijs inclusief € 299,00 kosten rijklaar:
€ 9.599,-

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion