Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  CLASSIC 350 - 2023

Garantie: Ja
12831 Km
.
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
royal-enfield - classic-350
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 2001

Technische informatie
Koppel: 27 Nm
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 114 km/u
Afmetingen (LxB): 215 x 79 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Motor: 4-takt

In zeer nette staat verkerende Royal Enfield Classic 350 Chrome Red! De Classis is afkomstig van éérste eigenaar en is door ons nieuw geleverd en onderhouden.
Het originele Duo zadel en bijhorende stepjes zijn ook aanwezig.

Met slechts 12.831 KM is deze Royal net ingereden en staat hij klaar voor de nieuwe liefhebber! Bij levering wordt deze Royal voorzien van onderhoud en garantie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, middenstandaard, two-tone (metaal) kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion