Nieuwsbrief:

ROYAL ENFIELD  HIMALAYAN - 2022

€ 6.990,- € 7.620,-
Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
royal-enfield - himalayan
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze compleet nieuwe Royal Enfield Himalayan 410 word aangeboden inclusief het Final Edition pakket Ter waarde van € 630,-! Bij MVM Motoren jouw Royal Enfield dealer van midden Nederland. 

De originele Himalayan uit 2016 was een primeur in een nog onbekend segment, en is een zeer veelzijdige en toegankelijke motorfiets. Nu 8 jaar later is dit model niet meer weg te denken uit de Europese all-road klasse. Met zijn unieke 1-cilinder 24 PK is de glimlach op de bestuurder zijn gezicht niet meer weg te krijgen, of deze nu de verharde wegen neemt of nu net dat onverharde weggetje heeft gevonden de Himalayan gaat er vol voor! 

Dit alles in combinatie met 3 jaar fabrieksgarantie, een gemiddeld verbruik van minimaal 1 op 28, voor maar € 6990,-..,. wij zouden het wel weten!

Benieuwd naar deze nieuwe Royal Enfield Himalayan 410 Final Edition? Neem dan contact met ons op en kom deze motor in het echt bekijken in De Meern. 
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2024 Motoroccasion