Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SHERCO  250 ST FACTORY - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
sherco - 250-st-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

HET MANAGEMENTTEAM VAN SHERCO LAAT GEEN ENKEL DETAIL AAN HET TOEVAL OVER OM ERVOOR TE ZORGEN DAT DE RIJDERS EEN MOTOR ONTVANGEN DIE IS GEPRODUCEERD MET EEN UITSTEKENDE KWALITEIT, ZODAT DE RIJDERS TROTS ZULLEN ZIJN OM EEN SHERCO TE RIJDEN.

SHERCO IS MET ALLE TEAMLEDEN BETROKKEN MET PASSIE OM HET FRANSE MERK DE REFERENTIE TE LATEN ZIJN IN DE OFF-ROAD MARKT.

 

NIEUWE ITEMS VOOR DE 2022 MODELLEN:

  • Zwarte wielen met gele naven
  • MICHELIN banden
  • TECH aluminium voorvork
  • REIGER schokbreker
  • Nieuwe rode cilinderkop van OXIA
  • S3 HARD ROCK voetsteunen
  • NEKEN stuurpad
  • BRAKTEC hoofdremcilinder
  • GALFER remschijven
  • Nieuwe graphics
  • Titanium uitlaat

Kijk voor het volledige SHERCO assortiment op www.sherco-motoren.nl
 






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Femon Parts
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van KYMCO
© 2000 - 2025 Motoroccasion