Nieuwsbrief:

SUZUKI  BURGMAN AN 650 - 2009

49303 Km
Zwart
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
suzuki - burgman-an-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Het is moeilijk om aan een maxi-scooter te denken die populairder is dan de Burgman 650. Het 2009 modeljaar is het zoveelste bewijs dat Suzuki bloedserieus is als het gaat om het bouwen van dergelijke tweewielers en in staat is om premium machines te leveren zonder op de kosten te besparen. De Burgman 650 mengt praktisch met een stijlvol ontwerp en doet zeker niet onder voor een "gewone" motorfiets.
Opties en Accessoires:
Middenbok, Verhoogde ruit, Windscherm, Een ander windscherm met spoiler maken deze motorscooter compleet. De grote ruimte onder de seat is zeer handig voor extra bagage en met de verstelbare rugsteun is de zithouding ook nog eens aan te passen aan uw eigen wensen..




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Abco Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen. John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
© 2000 - 2024 Motoroccasion