Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

SUZUKI  DR 400 - 1981

Garantie: Ja
39851 Km
Blauw
suzuki - dr-400
suzuki - dr-400
suzuki - dr-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeldzaam mooie DR400 S helemaal orgineel niet gerestaureerd .
alleen de achter schokbrekers zijn niet orgineel corte&cosso.
  • Je hebt het vast wel eens horen zeggen: Waar zijn ze gebleven? De gezellige motorzaken, waar nog tijd is voor een bakkie en je altijd binnen kunt lopen met vragen. Een zaak waar ze je bij naam kennen, geen nummer bent en je ook altijd de werkplaats in mag lopen, zolang het er niet overbevolkt raakt...
    Of het nu gaat om het kopen of reparatie of onderhoud van een motor...
    Op onze website kunt u een indruk krijgen van ons als Motor Service.

    Zo kunt u op deze pagina een kijkje nemen bij ons in de werkplaats en op deze wijze kennis maken met Motor Service Ossendrecht.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motorservice Ossendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HYOSUNG
© 2000 - 2024 Motoroccasion