Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 600 S BANDIT - 2003

Garantie: Ja
70911 Km
Zwart
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
suzuki - gsf-600-s-bandit
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden wordt deze suzuki GSF 600 S Bandit.
De motor heeft voor de verkoop een algehele technische check-up gehad een onderhoudsbeurt en 2 nieuwe banden + nieuwe ketting en tandwielen.

Prijs: €1990,-

Bouwjaar: 2003 
Km stand: 70911
Type motor: sport tour
Aantal cilinders: 4-lijn
Cilinderinhoud: 600
Aantal PK: 77
Aantal KW: 57
Gewicht rijklaar: 230KG
Tankinhoud: 20L
Versnellingen: 6
Toevoersysteem: carburateur
Koeling: olie
Kleur: zwart
Aantal eigenaren: 2
Origineel Nederlands: ja
Garantie: nee
Aantal sleutels: 

Accessoires:
Tankpad
nieuwe banden
nieuwe ketting en tandwielen

 

Alle aangeboden motoren staan geheel rijklaar. Hierdoor kan er tijdens de afspraak voor een bezichtiging ook een proefrit worden gemaakt en bij aankoop direct mee zonder wachttijd. Het is belangrijk om een geldig rijbewijs mee te nemen.

De advertenties van de aangeboden motoren zijn met zorg samengesteld, bij eventuele onjuistheden kunnen er geen rechten worden ontleend.

Sjoerdsma Motorcycles
Dekkershoek 119
2552 DD Den Haag

Tel / WhatsApp: 0614227849
E-mail: info@sjoerdsmamotorcycles.nl
Website: www.sjoerdsmamotorcycles.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Sjoerdsma Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creƫerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion