Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 650 SA - 2014

26922 Km
N.v.t.
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
suzuki - gsf-650-sa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Beschrijvingg
Mooie nette Suzuki GSF 650 S Bandit uit het jaar 2014 met een kilometerstand van 26922KM deze nette Suzuki motorfiets bevind zich in een goede staat. De motorfiets is afkomstig van de tweede eigenaar.

Deze nette motorfiets word afgeleverd met een nieuwe voorband de 24000km beurt is hier begin dit jaar uitgevoerd. Tevens bieden wij ook een garantie van 6 maanden op de motorfiets.

Algemene gegevens
Kilometerstand: 26922
Motortype: 4 takt, 4 cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2014
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Zwart

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 656cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 62.5 KW / 85 pk
Koppel: 64 NM
Droog gewicht: 215 kg
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion