Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Suzuki GSR 750 met nog geen 10.000 kilometer op de teller. Nieuw aangeschaft bij Motoport.
Heeft net zijn onderhoud gehad waarbij er ook een nieuwe voorband onder gekomen is. Staat dus rijklaar in de showroom.
Wordt verkocht met 6 maanden volledige garantie.
Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen.
Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,
Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.
Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
Graag tot ziens,
Poortvliet Motoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, luchtgekoeld, DOHC, viercilinder in lijn |
Boring x slag | 72|46 |
Cilinder inhoud | 749 |
Comp. verhouding | 11.5:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 106|78|10000 |
Max. koppel | 80|9000 |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Deltabox |
Vering voor | Upside-down telescopische voorvork, schroefveren, veervoorspanning volledig instelbaar, in- en uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 120 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, uitgaande demping volledig instelbaar, veerweg 130 mm |
Remmen voor | Dubbele 310 mm |
Remmen achter | 220 mm schijf |
Voorband | 120/70 ZR17 |
Achterband | 180/55 ZR17 |
Wielbasis | 1450 |
Lengte | 2115 |
Breedte | 785 |
Hoogte | 1060 |
Zithoogte | 815 |
Drooggewicht | 210 (rijklaar gewicht) |
Leverbare kleuren | Zwart, Rood, Wit |
Beschrijving | Stijlvol functioneel
Van de futuristische koplamp met dubbele blauwe stadslichten tot het LED achterlicht; de GSR750 is een naked bike pur sang. De ontwerpers van Suzuki zijn erin geslaagd om een agressief en strak uiterlijk te combineren met een hoge functionaliteit en een rijke uitrusting. Zo is het compacte instrumentenpaneel uitgevoerd met een grote analoge toerenteller en een rijkelijk uitgerust LCD display met ondermeer een versnellingsindicator en een brandstofmeter.
Supersport Power
De basis van het nieuwe GSR blok wordt gevormd door de krachtbron van de legendarische GSX-R750 Supersport. Hierbij zijn de nokkenasprofielen en de inlaatkanalen onder handen genomen voor een optimale gasrespons, een nagenoeg lineaire koppelkromme met een minimale uitstoot. Een nieuw uitlaatsysteem met servogeregelde SET-vlinderklep (Suzuki Exhaust Tuning) en een fraai vormgegeven triangelvormige einddemper verhoogt bovendien de trekkracht in elk toerengebied.
Sportieve souplesse
Het rijwielgedeelte van de nieuwe GSR750 blinkt uit door een compacte bouw en een unieke comfortabele sportieve zitpositie. Door de voorzijde van het zadel extra smal te maken is het gemakkelijker om bij een stilstaande motor een voet aan de grond te zetten. Een fraaie goudkleurige upside-down voorvork en een schokdemper met progressief linksysteem maken het geheel compleet.
Perfecte controle
Voor een optimale controle is de nieuwe GSR750 aan de voorzijde voorzien van twee 310mm zwevende remschijven met hoogwaardige tweezuiger remklauwen. Voor extra zekerheid is dit model ook leverbaar met een compact ABS remsysteem. Naast ABS is er een breed scala aan originele accessoires beschikbaar voor diegenen die de GSR750 naar eigen smaak nog onderscheidender willen maken.
|
 | Warga, Friesland |
 | 06-23121037 |
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over.
De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch.
De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp.
Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken