Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2011

Garantie: Ja
9910 Km
Rood
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Werkelijk in nieuwstaat verkerende Suzuki GSR 750 met nog geen 10.000 kilometer op de teller. Nieuw aangeschaft bij Motoport. 
Heeft net zijn onderhoud gehad waarbij er ook een nieuwe voorband onder gekomen is. Staat dus rijklaar in de showroom.
Wordt verkocht met 6 maanden volledige garantie.
  • Poortvliet Motoren is een RDW erkend bedrijf. Wij kunnen motoren vrijwaren en tenaamstellen. 

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.
    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de motorfiets eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Inruil van uw huidige auto, motor of boot behoort tot de mogelijkheden,

    Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch, per e-mail of via marktplaats contact opnemen.

    Het reserveren van een motor is alleen mogelijk op aanbetaling.

    Graag tot ziens,
    Poortvliet Motoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J. Poortvliet Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiële kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion