Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-8R - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
QKA/YKV/YSF
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
suzuki - gsx-8r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-8R

Met de gloednieuwe GSX-8R presenteert Suzuki een nieuwe frisse kijk op Supersport. De GSX-8R staat voor optimale prestaties, controle en maximaal rijcomfort. met als basis de inmiddels geliefde 776 cc parallel twin. Dit is de Supersport opnieuw uitgevonden, speciaal voor klanten van alle leeftijden en ervaringsniveaus. De GSX-8R is namelijk ook beschikbaar in een variant voor A2-rijbewijshouders.

  • Standaard voorzien van quickshifter up en down
  • Standaard met multifunctioneel kleuren-TFT-scherm
  • Drie rijmodi, een uitgebreid Suzuki Intelligent Ride System-elektronicapakket
  • Compacte 776 cc parralel-Twin met 270° krukas voor ideale gewichtsverdeling en framegeometrie
  • SHOWA SFF-BP voorvork en monoshock wielophanging icm lichtgewicht aluminium swingarm voor een sportief rijgedrag
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

Een nieuwe standaard in Supersport

De GSX-8R is ontwikkeld volgens het ‘The New Standard of Sport’-principe. Het doel was duidelijk: toegankelijke performance en maximaal rijplezier combineren met aantrekkelijke Supersport-styling. De motorfiets is geschikt voor uiteenlopende ritten, van een korte trip door de stad tot een opwindende rit over kronkelende bergwegen – mét of zónder passagier. De lagere, meer voorwaartse plaatsing van het clip-on stuur van gesmeed aluminium zorgt ervoor dat de rijder over het stuur kan leunen, helemaal klaar voor actie. Dit maakt sportieve ritten des te leuker.


776 cc parallel-twin

De absolute hoofdattractie van de Suzuki GSX-8R is de nieuwe 776cc DOHC vierkleps paralleltwin. Deze tweecilinder biedt een prachtige balans tussen een soepele, controleerbare vermogensafgifte vanuit lage toerentallen en het plezierige gevoel van een motorfiets die graag in de toeren klimt. Dankzij de 270°-krukasconfiguratie zijn souplesse en koppel gegarandeerd. Het beste moet nog komen: de soundtrack die vergelijkbaar is met die van een V-twin. Heerlijk!

Andere kenmerken van de GSX-8R zijn: een robuust frame, de uniek gevormde aluminium swingarm, de Upside-down voorvork, dubbele schijfremmen vóór met radiaal gemonteerde remklauwen met vier zuigers, LED-verlichting rondom en een multifunctionele TFT-kleurendisplay. Het elektronicapakket is bijzonder omvangrijk, met systemen als Suzuki Drive Mode Selector, Suzuki Traction Control System, een Bi-directional Quickshifter en het Ride-by-Wire Electronic Throttle System.



 
  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.

    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!

    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion