Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 SE - 2003

Garantie: Nee
34893 Km
Alstare Yellow
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
suzuki - gsx-r-600-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
SUZUKI GSX-R 600 Special Edition Alstare

In deze advertentie wil ik u graag een GSX-R 600 aanbieden. De motor is geleverd in Nederland en is van de tweede eigenaar geweest.  De GSX-R heeft de laatste jaren niet of nauwelijks gereden vandaar dat JW Superbikes een complete check-up heeft gedaan. Het volgende is vervangen.

* De voorpoten zijn geserviced incl. keeringen.
* Motul 10W40 5100 olie.
* K&N olie filter.
* OEM luchtfilter
* Motul remolie voor en achter.
* Motul koelvloeistof compleet.
* Voorband Bridgestone S serie.
* Achterband Bridgestone S serie.


De ketting, tandwielen en remblokken zijn nog zeker niet aan vervanging toe.

Als u nog vragen heeft dan kunt u mij bereiken via de mail, whatsapp of even bellen.

Met sportieve motor groet,

Jochem




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
JW SuperBikes
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion