Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 600 W - 2003

Garantie: Nee
34350 Km
.
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
suzuki - gsx-r-600-w
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Hallo hierbij verkopen wij deze gave Suzuki GSX-R 600 uit 2003 met nog geen 36.000KM op de teller



Motor start rijd remt en schakelt naar behoren

Slijtage delen algemeen goed



1 kant knippert het knipperlicht iets sneller als de andere kant



Gebruikerssporen zie foto’s


Wat Bied HoogendijkMotorenReeuwijk u:

- Super scherp geprijsde motoren
- Inruil mogelijkheid tegen handelsprijs
- Aan huis leveren*
- Terugkeuren motoren A2 indien mogelijk*
- Afleverbeurten naar wens van de klant
- Kom gezellig kijken de koffie staat klaar!

Bij Ons kan je ook finacieren zowel zakelijk als prive

Kijk snel voor alle mogelijkheden op Numotorrijden.nl

*Vraag naar de voorwaarden, zet en type fouten onder voorbehoud. Deze advertentie hebben wij zo zorgvuldig mogelijk opgemaakt, maar door de grote hoeveelheid motoren kan er soms een afwijking zijn. Vraag ons daarom altijd even bij twijfel!. Op deze advertentie kan geen aanspraak gemaakt worden.

Openingstijden:
(Bel altijd even voor een afspraak)

Maandag: 9:00 Tot 17:00
Dinsdag: 9:00 Tot 17:00
Woensdag: 9:00 Tot 17:00
Donderdag: 9:00 Tot 17:00
Vrijdag: 9:00 Tot 17:00
Zaterdag: 10:00 Tot 16:00




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoogendijk Motoren Reeuwijk
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion