Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-R 750 - 1996

Garantie: Nee
68886 Km
BLAUW/WIT
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
suzuki - gsx-r-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze werkelijk nog zeer nette Suzuki GSXR750 K6 en in geheel originele staat verkerende GSXR is inmiddels ook al een collectors item voor de liefhebber.

Wij leveren hem netjes lopend en technisch in top conditie af.

Motorcenter Venlo de zaak voor u echte classic bike.
 
  • Motorcenter Venlo is al meer dan 50 jaar uw motorplezier leverancier.
    TELEFONISCH BEREIKBAAR OP : 06-51305405

    P.s. vakantie van 23 juni t/m 03 juli , wel bereikbaar voor info op GSM nummer. Motorcorner.nl volledig aanwezig 24/7 bestellen.



    Ziet u de motor van u dromen, voor evt. bezichtiging en of aankoop graag mailen verkoop@motorcentervenlo.nl , bellen of appen mag ook met GSM  06-51305405 
    We zullen indien we niet direct kunnen antwoorden z.s.m. contact met u opnemen om een persoonlijke afspraak met u in te plannen.

    Onze gebruikte motoren leveren wij allen met een 10 daagse gratis All risk verzekering van Combi motors.

    Bezorgen aan huis behoort tot onze mogelijkheden tegen meerprijs van slechts € 149,-

    Op onze website www.motorcentervenlo.nl vindt u vele z.g.a. nieuwe  en  gebruikte motoren in diverse prijsklassen van verschillende merken. 

    Via onze webshop www.motorcorner.nl  zorgen we dat onze producten in een paar klikken binnen handbereik zijn voor onze klanten. In onze online shop kun je de producten vinden voor onderhoud, ombouw en styling van je motor.

    P.s. Kijk ook eens op www.fietscorner.nl onze webwinkel voor uw fiets en fietsproducten.

     
  • Vanaf 01-05-2025 zijn wij verhuisd.
    U bent van harte welkom is ons nieuwe onderkomen.

    Rudolf Dieselweg 28a
    5928RA  Venlo





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcenter Venlo
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion