Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 F ABS - 2016

Garantie: Ja
36108 Km
Blauw
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
suzuki - gsx-s-1000-f-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer netjes en compleet met handvatverwarming en topkoffer bovenop de standaard optie's.

  • Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats-chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.
  • Wanneer het een BTW motor betreft is de prijs inclusief btw.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Joop Hoekstra Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion