Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 GT - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
YYG/QEB/YKY
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
suzuki - gsx-s-1000-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki GSX-S1000GT

De Suzuki GSX-S1000GT is niet alleen de krachtigste en lichtste sport-tour machine in zijn klasse, maar ook bijzonder comfortabel, beheersbaar en connected. Tel daar de oogverblindende vormgeving en de indrukwekkende prestaties van een superieure viercilinder bij op en er ontstaat een volbloed, high-performance Grand Tourer.

  • 999cc viercilinder lijnmotor met brede vermogensafgifte en hoog koppel
  • Quickshifter up en down
  • Cruise control, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist en Easy start
  • Multifunctioneel kleuren-TFT-scherm incl. smartphone en navigatie-connectiviteit
  • 6 jaar garantie incl. 6 jaar pechhulp

GT: het toonbeeld van rijplezier

Of je nu van snelle ritten op lange rechte wegen houdt of liever over bochtige wegen stuurt – met of zonder passagier: op de Suzuki GSX-S1000GT maakt het niet uit hoe ver je rijdt, hoe zeer je op smartphone-connectiviteit vertrouwt of hoeveel bagage je meeneemt. Bij de GSX-S1000GT gaat het niet om de bestemming, maar om het plezier van de reis ernaartoe.

De Suzuki GSX-S1000GT valt op door een scherp gelijnd en zeer gestroomlijnd front met fraaie, horizontaal geplaatste LED-koplampen en positieverlichting. De vormgeving zorgt tegelijk voor stabiliteit bij hoge snelheden en hoog comfort om lange afstanden moeiteloos vol te houden. Uiteraard is de GT uitgerust met state-of-the-art technologie, zoals cruise control, een bi-directionele quickshifter, drie rijmodi, vijf standen tractiecontrole, Suzuki Clutch Assist, Low RPM Assist, een groot, 6,5-inch fullcolour TFT-scherm en een smartphone-connectiviteitsmodule.



 
  • Leuk dat u een advertentie van ons bekijkt! Heeft u interesse in dit product en wilt u er meer van weten? Dan kunt u natuurlijk altijd even met ons bellen op 038-4658058 maar een e-mail sturen mag natuurlijk ook. U bent altijd van harte welkom in onze winkel om eens goed naar de motor te komen kijken en bij echt serieuze interesse is een proefrit mogelijk. Als dealer hebben wij een aantal verplichtingen en die komen wij altijd na, daar kun u op vertrouwen.

    Over ons:
    TT Motoren, opgericht in 1979 en uitgegroeid tot een begrip in de regio en ver daarbuiten. Dealer van Suzuki en Kawasaki, een winkeloppervlakte van 2000 m² waarvan een kledingshop van 700 m², voorzien van een moderne werkplaats, de grootste motorverhuurder van de regio én we hebben goede koffie! Combineer dit alles met personeel dat verstand van zaken heeft, klantvriendelijk is en passie heeft voor motoren. Dan krijg je een motorzaak zoals die behoort te zijn.

    Daarom dus TT Motoren!

    Deze advertentie is met de maximale zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TT Motoren Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
© 2000 - 2025 Motoroccasion