Nieuwsbrief:

SUZUKI  M 1800 R INTRUDER - 2009

Garantie: Ja
9551 Km
ZWART / WIT
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
LET OP MET NOG GEEN 10.000 KM OP DE KLOK !!!

IN ZEER NETTE STAAT SUZUKI M 1800 R COMPLEET MET DIV ACC 

€ 1149,= RIJKLAAR MET 12 MAANDEN GARANTIE BIJ DE OFF SUZUKI DEALER MVM MOTOREN.
  • MVM Motoren is off Suzuki dealer - Royal Enfield dealer - MotoMorini dealer - Het Suzuki V-Strom center voor Nederland en het adres voor U gebruikte motor met een keuze uit 150 motoren met garantie tot wel 24 maanden.

    Tevens zijn wij de grootste motorverhuurder van Nederland met wel een keuze uit 45 motoren . Zie MOTORVERHUUR.NL





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MVM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2024 Motoroccasion