Nieuwsbrief:

SUZUKI  M 1800 R INTRUDER - 2013

Garantie: Nee
35999 Km
Zwart/rood
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki M1800R Intruder – 2013 – Slechts 35.999 km – Werkelijk in Nieuwstaat

Ben je op zoek naar een brute krachtpatser met een verfijnde afwerking, comfort voor lange ritten én een sound die kippenvel bezorgt? Zoek dan niet verder. Deze Suzuki M1800R Intruder uit bouwjaar 2013 is een absolute blikvanger én oorveroveraar. Met slechts 35.999 kilometer op de teller verkeert deze motor in uitzonderlijk nette staat, zowel optisch als technisch – klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Highlights & Uitvoering:
  • Bouwjaar: 2013

  • Kilometerstand: 35.999 km

  • Staat: Uitmuntend – werkelijk in nieuwstaat

  • Motorblok: 1783cc V-twin – berucht om zijn brute koppel

  • Vermogen: ca. 125 pk bij 6200 tpm

  • Koppel: ± 160 Nm bij 3200 tpm – ongeëvenaarde trekkracht in lage toeren

  • Transmissie: 5-versnellingsbak

  • Final drive: Cardan – soepel en onderhoudsarm


Uitgevoerd met o.a.:
  • 🔊 Dr. Jekill & Mr. Hyde uitlaatsysteem – schakelbaar geluidssysteem voor de perfecte roffel, al dan niet discreet of indrukwekkend luid. Wettelijk toegestaan dankzij E-keur.

  • 🪑 Custom-made zadel met rugsteun – extreem comfortabel voor lange ritten.

  • 🧳 Origineel zadel + duo-zadel inbegrepen – flexibel voor solo of samen rijden.

  • 👜 Lederen zadeltas – stijlvol en praktisch.

  • 🛠️ Nieuw onderhoud:

    • Volledige onderhoudsbeurt gehad bij 35.600 km

    • Nieuwe koppelingsset (2024)

    • Nieuwe olie + filter


Opties & Extra's:
  • ✴️ Speciale voetsteunen

  • ✴️ Custom spiegels

  • ✴️ Chromen accenten

  • ✴️ Diverse originele onderdelen aanwezig

  • ✴️ Nette banden & remmen


Samengevat:

Deze Suzuki M1800R is niet zomaar een cruiser. Het is een combinatie van rauwe kracht, subliem comfort en stijlvolle details. Dankzij de lage kilometerstand, het specialistisch uitgevoerde onderhoud, en de talloze extra’s, is dit een motorfiets voor de echte liefhebber – zeldzaam compleet en piekfijn onderhouden.

Wil je genieten van een krachtige V-twin met unieke looks, of zoek je een onderscheidende motor voor toertochten of zondagsritten? Dan is dit dé machine voor jou.

Bezichtiging op afspraak – wie het eerst komt, rijdt het eerst weg met deze unieke Intruder.

  • Onze garantievoorwaarden (indien van toepassing) kan je terugvinden op www.motorgarantie.nl Motoren ouder dan 15 jaar op kenteken worden verkocht zonder garantie.


    Wij zien je graag in onze winkel, de koffie staat altijd klaar!

    Graag uw aandacht voor het volgende:
    Een motorfiets aanschaffen houdt meer in dan alleen een aantal foto's en video's op een beeldscherm bekijken of referenties van vrienden aanhoren.

    Door het daadwerkelijk bezoeken van onze showroom en het beleven van de motorfiets (al dan niet gecombineerd met een proefrit op afspraak) krijgt u een veel beter beeld van het voertuig. Wij nemen hier graag de tijd voor.

    U kunt bij ons een financiering aangaan .
    Inruil van alle types en merken motoren is mogelijk . 

    Het leveren van een motor aan huis is bespreekbaar .

    Rerserveren van een motor is uitsluitend mogelijk door
    middel van een aanbetaling .

    De geadverteerde verkoopprijs is inclusief kosten ten naam stellen.

    Suur Motoren uw motorfiets speciaalzaak in de regio hoekschewaard en omstreken

    tel: 0186-682233





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Suur Motoren
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd gexposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion