Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 1000 - 2007

Garantie: Ja
41343 Km
Blauw Metallic
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
suzuki - sv-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Suzuki SV 1000

Lekker, dikke koppelfiets 
Rechtop zitten met het gemonteerde "ABM" stuur.
Word geleverd incl.
* Verstelbaare Handles
* "ÄBM" kroonplaat/stuur verhogingset (Hierdoor rechterop zitten)
 
  • We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
    We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo motoren voor u klaar staan.

    Onze openingstijden zijn:

    Maandag      09.00/18.00
    Dinsdag        09.00/18.00
    Woensdag    09.00/18.00
    Donderdag   09.00/18.00
    Vrijdag          09.00/18.00
    Zaterdag       09.00/17.00

    Contactgegevens:

    Langenberg Motors 
    Printer 11
    7741 ME Coevorden
    0524-524977
    info@langenbergmotors.nl
    www.langenbergmotors.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Langenberg Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion