Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 1000 S - 2003

Garantie: Ja
46274 Km
ZILVER
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
suzuki - sv-1000-s
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2003

Ben je op zoek naar een motor met karakter? Dan is deze dikke 2-cilinder iets voor jou!. Deze SV heeft zijn grote beurt gehad en staat startklaar om onze showroomte verlaten.

Hoegee Suzuki Center is dé Suzuki exclusief dealer van Nederland. In onze showroom zijn alle nieuwe Suzuki modellen te zien en beschikbaar voor een proefrit. Daarnaast hebben wij een ruime voorraad occasions, zowel van Suzuki als andere merken. U kunt bij ons ook terecht voor kleding, accessoires en onderhoud van uw motorfiets Tevens beschikt onze moderne werkplaats over een testbank waar wij u motor kunnen controleren en afstellen. Als Yoshimura importeur leveren wij alle producten voor uw motor, Van een slip-on demper tot hoogwaardige tuning bent u bij ons op het juiste adres.

Kom eens een kijkje nemen in onze showroom in Afferden, de koffie staat klaar!

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 0487-514552 of u kunt een email sturen naar info@hoegeesuzukicenter.nl

www.hoegeesuzukicenter.nl
facebook.com/ Hoegee Suzuki Center




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hoegee Suzuki Center
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2024 Motoroccasion