Nieuwsbrief:

SUZUKI  SV 650 - 2016

Garantie: Ja
20000 Km
Wit/Blauw
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
suzuki - sv-650
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een veelzijdige en betrouwbare motor met karakter? Deze Suzuki SV 650 uit 2016 is precies wat je nodig hebt. Met zijn 56 kW is hij A2 geschikt en biedt hij een fijne balans tussen sportief rijden en dagelijks comfort. De V-twin levert een soepele gasreactie en maakt iedere rit levendig, of je nu de stad doorkruist of bochten pakt op buitenwegen.

Deze SV 650 is meer dan alleen een prettige stuurfiets. Hij is uitgerust met handige extra’s zoals handkappen en een windscherm, wat zorgt voor extra comfort op langere ritten of bij minder weer. De topkoffer biedt ruimte voor je helm of bagage, terwijl de navigatie je moeiteloos naar je bestemming leidt. Het digitale display geeft je alle belangrijke informatie in één oogopslag.

Voor extra vertrouwen op de weg is deze Suzuki voorzien van ABS – een waardevolle toevoeging, zeker op nat asfalt of bij plots remmen. Dankzij zijn overzichtelijke bouw en speelse karakter voelt de motor lichtvoetig aan, zonder dat hij tekortkomt in stabiliteit.

Of je nu op zoek bent naar een eerste motor met pit of een betrouwbare machine voor woon-werkverkeer met weekendplezier, deze SV 650 is klaar voor elke uitdaging.

Opties en Accessoires:
ABS, Handkappen, Windscherm, Navigatie, Topkoffer, Digitaal display




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion