Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2021

Garantie: Ja
13133 Km
WHITE/BLACK
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2021

Op zoek naar een krachtige en comfortabele allroad motor die perfect is voor zowel lange reizen als dagelijkse ritten? Dan is deze Suzuki V-Strom 1050 uit 2021 precies wat je zoekt. Deze motor biedt een uitstekende mix van prestaties, technologie en betrouwbaarheid.

Specificaties:

Merk / Model: Suzuki V-Strom 1050


Bouwjaar: 2021


Vermogen: ca. 107 pk


Cilinderinhoud: 1037 cc – V-twin
3 delige koffer set
Sport uitlaat
Garmin navigatie

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion