Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 800 DE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
GLASS SPARKLE B
suzuki - v-strom-800-de
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025
Garantie: SUZUKI 6 JAAR

Suzuki V-Strom 800DE: Dé Ultieme Allround Avonturier!

De Suzuki V-Strom 800DE biedt je dagelijks avontuur en puur rijplezier dankzij de krachtige 776 cc paralleltwin, perfect afgestemd op de veelzijdigheid van deze ultieme allrounder. De motor is ook beschikbaar voor A2-rijbewijshouders en is door MotoPlus uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze Alpen Masters 2023 test.



Standaard uitgerust met een quickshifter (up & down), multifunctioneel TFT-kleurenscherm en het geavanceerde Suzuki Intelligent Ride System met gravel mode, levert de V-Strom 800DE topprestaties. Met een compacte 776 cc parallel-twin en 270° krukas voor optimale gewichtsverdeling, geniet je bovendien van 6 jaar garantie én 6 jaar pechhulp voor ultieme zorgeloosheid.

Te koop bij Suzuki dealer Motorstore Uithoorn
Neem contact op voor beschikbaarheid in de winkel




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorstore Uithoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion