Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2007

Garantie: Ja
12766 Km
ZWART
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Bent u op zoek naar een betrouwbare, krachtige en goed onderhouden motor? Zoek niet verder! Deze Suzuki DL 1000 V-Strom uit 2007 is in uitstekende staat en heeft slechts 12.766 kilometers op de teller staan! Deze motor is perfect voor zowel de lange toertochten als de dagelijkse ritjes. Deze motorfiets heeft nooit pekel gezien en is daarom in uitmuntende staat! Echt een eyecatcher.!

Bijzondere kenmerken:

  • Gipro Gear Indicator: Altijd de juiste versnelling in zicht voor een soepele rijervaring.
  • Spiegelverbreders: Verbeterd zicht en veiligheid.
  • Topkoffer: Veel opbergruimte voor uw persoonlijke spullen, ideaal voor lange ritten en boodschappen.
  • Hoge heldere ruit: Bescherming tegen wind en weer voor een comfortabele rit. (origineel aanwezig)

De V-Strom 1000 staat bekend om zijn krachtige 1000cc V-twin motor en uitstekende rijcomfort. Deze motorfiets biedt een perfecte combinatie van kracht, betrouwbaarheid en veelzijdigheid. De zitpositie is ergonomisch ontworpen voor lange ritten zonder vermoeidheid. De motor heeft altijd op tijd zijn onderhoud gehad en is klaar voor vele zorgeloze kilometers.

Gratis tennaamstellen
Gratis afleverbeurt incl verse olie en filter
Gratis 3 maanden garantie 

Wim en Kevin Zielman

  • Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion