Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2017

Garantie: Nee
18518 Km
Zwart geel
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

SUZUKI V-STROM DL 1000 – Avontuurlijke allroad in topstaat

De Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2017 is een veelzijdige en krachtige allroad-motor die perfect geschikt is voor lange toertochten en avontuurlijke ritten. Aangedreven door een 1037cc V-twin motor levert deze motorfiets een soepele en krachtige rijervaring, zowel op verharde wegen als offroad.

Met slechts 18.518 km op de teller verkeert deze motor in uitstekende staat. Het comfortabele zadel, de windbescherming en de betrouwbare vering maken deze V-Strom een ideale keuze voor zowel dagelijks gebruik als lange reizen.

  • Bouwjaar: 2017
  • Tellerstand: 18.518 km
  • Kleur: Zwart-Geel
  • 1037cc V-twin motor – krachtig en soepel
  • Uitstekende windbescherming en rijcomfort
  • Geschikt voor lange toertochten en offroad avonturen

Prijs op aanvraag

Wij bieden garantie, en inruil is mogelijk. Financiering behoort tot de opties.

Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006

Wil je de motor bekijken? Bel vooraf om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.

Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar zelf de kracht en veelzijdigheid van de Suzuki V-Strom DL 1000!

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion