Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 - 2019

Garantie: Ja
25613 Km
Geel metalic
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
suzuki - v-strom-dl-650
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende Suzuki dl 650 xta
\r\nReady For Adventure!
\r\nmet heel veel leuke extra,s
\r\nbouwjaar :  2019
\r\nkm stand : 25613
\r\noriginele boekjes zijn er bij
\r\nvalbeugels
\r\nverstralers 
\r\nstenenvanger voor koplamp
\r\nvolledige carbon titanium sportuitlaat met db killer ( de originele krijgt u er ook bij )
\r\nhandmatige cruise control
\r\noriginele aluminium kofferset
\r\nhandkappen
\r\nhandvat verwarming
\r\nosso ketting smeersysteem
\r\nled knipperlichten
\r\nstoere aluminium onderbak
\r\nspaakwielen met gouden velgen
\r\nnavigatie houder
\r\nen nog een paar mooie items zie foto
\r\nbanden road 6 van michelin
\r\nzonder garantie 7999,-   met 3 maanden garantie   8150,-  met 6 maanden garantie 8450,-
\r\n 
  • Uw motor inruilen? Dat kan!
    Stuur mij dan via de app een paar foto’s van uw motor en de daarbij behorende details en ik zal u een inruil voorstel doen
    Tel 0653737243.
    Deze motor word u aangeboden door Jan Hofland Motors Ermelo

    Motoren worden afgeleverd met 10 dagen gratis verzekering!
    Financiering mogelijk via NUMotorrijden.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jan Hofland Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2024 Motoroccasion