Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 100 CHROME EDITION - 2023

Garantie: Ja
1877 Km
COMPETITION GREEN / IRONSTONE (GROEN METALLIC)
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
triumph - bonneville-t-100-chrome-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Inbegrepen afleverpakket: Zeker & Bosgoed | Fabrieksgarantie: De zekerheid van fabrieksgarantie en volledig rijklaar!
Dit afleverpakket bevat: Netjes gepoetst, Onderhoud indien nodig, Technische controle, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Volle tank brandstof

Wat hebben Steve McQueen, Elvis Presley, David Beckham en Marlon Brando met elkaar gemeen?
Gevoelig als zij zijn voor stijl en klasse, verplaats(t)en zij zich graag op een Triumph Bonneville. En dat is ook volledig begrijpelijk. Want wat een schitterende motorfiets is dit. En met een heerlijk retro motorgeluid ook.
In combinatie met de prachtige 'deegroller' uitlaten, zorgt dit voor het oh-zo kenmerkende warme en diepe Britse geplof.

En dit specifieke exemplaar?
Afkomstig van de eerste eigenaar heeft deze Britse heeft slechts 1.877 km ervaring, en dat sinds 2023. Daaruit blijkt wel dat ze alleen als 'mooi-weer-fiets' gebruikt moet zijn, en dat straalt ze ook zeker uit. De lak, het chroomwerk, de wielen en spaken, alles verkeert in nieuwstaat. En het mooie is, ze is te koop. Wachtende op een volgende liefhebber, die op een zonnige zondagmiddag een ijsje met haar wil gaan halen. Bij die éne ijscokraam die nét wat verder rijden is dan strikt noodzakelijk. Dat wel.

Voorzien van diverse comfort verhogende zaken, zoals het windscherm, de originele zijtassen en middenbok.
Dus kom haar vooral bekijken. Je bent van harte welkom in onze showroom in Heerde, waar de mooiste motorroutes op de Veluwe en prachtige dijkwegen op een steenworp afstand liggen. Breng ons wel even op de hoogte van je komst, in verband met aanwezigheid en beschikbaarheid.

Er staat nog een terugroepactie open op deze Bonneville, die uiteraard netjes (door de Triumph dealer) wordt uitgevoerd.
Daar wordt ook gelijk de onderhoudsbeurt uitgevoerd, zodat deze Triumph ook het predikaat 'Dealeronderhouden' mag blijven houden.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil? Welkom!
Stuur de nodige foto's en info eenvoudig via Whatsapp door naar 0578-215077 om alvast een goede indicatie te ontvangen.

Een bezoek buiten onze reguliere openingstijden? Bezorging van je nieuwe aanwinst aan huis?
Wil je nou eens écht weten hoe het zit met een financiering? Of met de voor- en nadelen van zakelijke aanschaf?
Laat vooral weten hoe wij je van dienst kunnen zijn, wij denken graag met je mee.
Ongedwongen en altijd vrijblijvend.
Via Whatsapp zijn wij 7 dagen per week bereikbaar op 0578-215077.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem (ABS), LED achterlichten, Metallic lak, Middenbok, Startblokkering, Tractie Controle Systeem (TCS), Two-tone (metaal) kleur, Vervanging slijtagedelen indien nodig, Zijkoffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bosgoed Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion