Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 120 BLACK - 2023

Garantie: Ja
2038 Km
GRIJS/ZWART
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
triumph - bonneville-t-120-black
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2023
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze Bonneville T120 Black Edition is
een streling voor het oog en oor. Het
mat- en glanzend spuitwerk op de tank
contrasteert mooi met de vele zwarte
details. Als extra's zijn
handvatverwarming, een middenbok en
chrome grab rails gemonteerd. Wij
verkopen deze modern classic met
zeer lage kilometerstand inclusief
een verse jaarbeurt en 12 maanden
garantie.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion