Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SCRAMBLER 1200 XE - 2020

Garantie: Ja
22972 Km
WIT GROEN
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
triumph - scrambler-1200-xe
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2020
Garantie: TLM'S G12 Garantie

Deze Triumph Scrambler 1200 Xe is het
voorbeeld voor vrijwel iedere
"scrambler". Met zijn High Perfomance
1200 Twin is de rijbeleving super. De
afwerking van de Scrambler is
werkelijk erg fraai te noemen. Het 21
inch gespaakte voorwiel dat in de goud
kleurige voorpoten ingeklemd zit, de
Öhlins achterdemper en de metalen
spatborden maken het compleet. Deze
Scrambler verkopen wij met 12 maanden
Garantie rijklaar en twee nieuwe
banden!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion